دنیا کی خطرناک ترین سڑکیں، جہاں جانا اپنی موت کو گلے لگانے کے برابر

لاہور(میڈیا92نیوز)
Yungas Road

شمالی ینگاس روڈ (جو گے کے روڈ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، [حوالہ کی ضرورت] کوروکو روڈ، [حوالۂ ضرورت] کیمرینو ایک لاس یانگس، موت روڈ، موت کا روڈ یا قسمت کا راستہ [حوالہ درکار ہے] بولویا کے ینگاس علاقے میں کارویکو، 56 کلومیٹر (35 میل) لا پاز شمال مشرق میں. 1995 میں انٹر امریکی ڈویلپمنٹ بینک نے اسے "دنیا کا سب سے خطرناک سڑک” قرار دیا. 2006 میں، ایک تخمینہ نے کہا کہ سڑک کے ساتھ سالانہ 200 سے 300 مسافر ہلاک ہو گئے ہیں. سڑک پر بہت سے مقامات پر کراس نشانیاں شامل ہیں جہاں گاڑیوں میں گر پڑا ہے. [حوالہ درکار]
جنوبی ینگاس روڈ لا پاز سے چلیمانی، لا پاز کے مشرق کی 64 کلو میٹر (40 میل) مشرق کو جوڑتا ہے، اور شمال روڈ کے طور پر تقریبا خطرناک سمجھا جاتا ہے.
Road of bones

R504 کولیما ہائی وے (روسی: «Колыма»، "وفاقی آٹوموبائل ہائی وے ‘کولیما’ ‘)، M56 راستہ کا حصہ، روسی فارغ کے ذریعے سڑک ہے. اس سے مگمن بیکی شہر کے ساتھ میگدان سے منسلک ہے، جو یکاشسک کے خلاف لینا دریا کے مشرق وسطی پر واقع ہے. Nizhny Bestyakh میں کولیمہ ہائی وے میں لینا ہائی وے سے جوڑتا ہے.

کولیمہ ہائی وے بھی ہڈیوں کی سڑک کے طور پر بھی جانا جاتا ہے کیونکہ اس کی تعمیر کے دوران ہلاک ہونے والی جبری مزدوروں کے کنکال اس کی بنیادوں میں سے بہت سے تھے. مقامی طور پر، سڑک ٹاسسا کے طور پر جانا جاتا ہے (روسی: Тссса – "روٹ”)، یا Kolymskaya trassa (روسی: Колымская трасса – "کولیما روٹ”)، کیونکہ یہ علاقے کی ایک واحد سڑک ہے اور اس وجہ سے کوئی خاص نام کی ضرورت نہیں ہے اس سے دوسرے سڑکوں سے فرق کرنا.
Atlanterhavsveien road

اٹلانٹک اوقیانوس روڈ یا اٹلانٹک روڈ (نارویجین: Atlanterhavsvegen / Atlanterhavsveien) کاؤنٹی روڈ 64 کے ایک 8.3 کلومیٹر (5.2 میل) لمبے حصے ہے جو ناروے اینڈ رومومالل، ناروے میں اینڈ اور اوروی میں ایک آرکائلیگو کے ذریعے چلتا ہے. یہ ہسٹادویکا، نارویجین بحیرہ کا ایک ناممکن حصہ ہے، اورووی جزیرے سے مرکزی لینڈ اور روملاسالالالواویا جزائر کے ساتھ منسلک ہوتا ہے. یہ ایدا میں ایڈوری اور ویوگ پر کرغور کے گاؤں کے درمیان چلتا ہے. یہ کئی چھوٹے جزائر اور اسکرینوں پر تعمیر کیا گیا ہے، جس میں کئی گنا، وادی اور آٹھ پلوں سے منسلک ہوتے ہیں – سب سے زیادہ اہم سیرسیسنڈیٹ پل.

20 ویں صدی کی شروعات میں یہ راستے ریلوے لائن کے طور پر پیش کی گئی تھی، لیکن یہ ترک کر دیا گیا تھا. سڑک کی سنجیدگی کی منصوبہ بندی 1970 کے دہائی میں شروع ہوئی، اور 1 اگست 1983 کو تعمیر شروع ہوئی. اس دوران تعمیر کے دوران 12 یورپی وسطی طوفان کی تعمیر ہوئی. سڑک پر 7 جولائی 1989 کو کھولا گیا تھا جس میں 122 ملین نارویج کرون (این او او) کی لاگت آئی جس میں سے 25 فیصد مال اور مالکان کے ساتھ مالی امداد حاصل کی جاتی تھیں. ٹولوں کا مجموعہ 15 سال تک چلانے کا ارادہ رکھتا تھا، لیکن جون 1999 تک سڑک بند کر دیا گیا اور ٹولوں کو ہٹا دیا گیا. سڑک ایک ثقافتی ورثہ سائٹ کے طور پر محفوظ کیا جاتا ہے اور ایک قومی سیاحتی روٹ کے طور پر درجہ بندی کیا جاتا ہے. یہ آٹوموٹو اشتہارات فلم کرنے کے لئے ایک مقبول سائٹ ہے، دنیا کی بہترین سڑک کے سفر کا اعلان کیا گیا ہے، اور "صدی کی ناروے کی تعمیر” کے طور پر عنوان سے نوازا گیا ہے. 2009 میں، اٹلانٹک اوقیانوس ٹنل Averøy سے Kristiansund پر کھول دیا؛ ایک ساتھ مل کر وہ Kristiansund اور Molde کے درمیان ایک دوسرے مقررہ لنک بناتے ہیں.

یہ بھی پڑھیں

پاکستان میں انتخابات 2024 کے نتائج میں تاخیر، صارفین نے میمز بنا ڈالیں

پاکستان میں عام انتخابات 2024 کے نتائج کے طویل انتظار نے جہاں قومی اور عالمی …